Bröderna Grimm anade inte vad Hans och Greta skulle leda till

Jag bestämde mig för att tvätta. Den blåa IKEApåsen blev så full så de vällde åt alla håll. Sen skulle tvättmedelet med också. Så jag kånkade mig till trappen sen drog jag påsen nerför trappan och sen kånkade/drog/stånkade till tvättstugan.

Sen får jag en hemsk tanke. Tänk om jag tappat tvätt på vägen, om jag lämnat spår efter mig. Som Hans och Greta, men istället för brödsmulor trosor i behov av tvätt. Så jag skyndar mig och låser upp tvättstugan välter in IKEApåsen smäller igen dörren och rusar tillbaka hela vägen och spanar.

Puh, det var lugnt.

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha pärhund var det roligaste idag!! Ha det bra på din soliga dag :)

2008-04-23 @ 12:40:22
URL: http://wikner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0