E!

Jag har tagit det lugnt hela dan. Jag har latat mig. Jag är så lat att jag inte ens bytt skiva i stereon utan jag tryckte bara på play och nu hör jag samma låtar igen fast jag är less på dom. Men nu har jag klätt på mig iaf. Det bästa som finns när man är lat och det finns tid för soffan är E!. I love it. Dom har massa program hela dagarna om kändisar och det är så otroligt skönt att titta på nåt så hjärndött. Battle of the Hollywood hotties och THS är bäst. THS betyder för er oinvigda true hollywood story, så nu vet jag till exempel allt om Donald Trump, Hugh Heffner och Halle Berry. Sen finns det lite dokusåpor också, the girls at the playboy mansion och Snoop Dogg fatherhood. Visste ni att Snoop Dogg spelat in en porrfilm som heter Doggy style? Att dom alltid får till så fyndiga namn på porrfilmer, undrar om nån har det som heltidsjobb? 

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh E!, Haha länge sen man såg på den kanalen nu. Man lär sig en massa roliga och onödiga saker av de programen. Sen är ju Girls of the playboy mansion mycket underhållande också.

2008-04-29 @ 15:23:30
Postat av: Mårten

Hej Gumman! Hoppas du läser det här nu då. Det är bara bra med mig. Jobbar och sliter, och förhoppningsvis blir det väl lite mer hästar här framöver om tiden finns =) Allt bra med dig annars? du jobbar väl och sliter i skolan du! Måste komma ner och hälsa på er nåt. om man är välkommen vill säga =) ha det så bra. puss

2008-10-29 @ 15:32:48
URL: http://ikaros4.blogg.se/
Postat av: Johan

Snart är det ettårsjubileum! Då är det dags att börja igen :D

2009-04-21 @ 11:23:42
URL: http://wikner.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hej du! Är det bra! Lät skönt med en soffdag. Vart håller du hus nuförtiden då? Kram

2009-05-26 @ 03:10:40
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0