Hets

I fredags årets första grillning hos Emelie + nattlig cykeltur, väldigt trevligt.
Igår var jag en gnällpuppa mest hela dan, men det var för att dagen började med att någon tog vår tvättid. Martin skickade upp mig för jag var så uppjagad sen så stannade han kvar och skällde på vederbörande när den kom. Jag hade slagit ner kvinnan på stående fot, men det är för att jag är ett hysteriskt fruntimmer som har lätt att hetsa upp mig. Jag tror det kommer från pappa och mormor.

Idag ska jag vara nervös inför hemtenan och jag ska träna och bli bjuden på middag av Martins syster.
Imorrn ska jag våndas med hemtentan och på tisdag vara glad för att jag far hem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0