Jag måste börja hitta på fyndiga rubriker

Jag sitter på balkongen i solen och läser rättsfall och dricker lemonad. Visst är lemonad ett gulligt svenskt ord. Det känns pittoreskt och 30-tal. Oskyldigt. 
Satt en timme på ena sidan och blev alldeles varm på ena kinden och nu sitter jag på andra. Allt för att jämna till brännan. Har även två filtar här. Det blåser så kallt (som vanligt). Tack och lov att jag inte ska vara här över sommaren för då hade det inte blive mycket hud visat, snarare tjocktröja jämt.

image47
Nu


I Åre

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det har du så rätt i! Lite läskigt. Det är en mördarmaskin som rycker ur hårstrån på benen från roten. Alltså som en mängd pincetter som drar ur flera strån samtidigt. Ajaajaj. Men man kanske blir härdad efter några användningar? Om jag nu kommer så långt...

2008-04-23 @ 09:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0