Saker jag vill ha och förtjänar

Senaste dygnet har jag läst böcker, börjat försent med min hemtena, gått och lagt mig i protest, sovit bedrövligt, klivit på sex imorse för att göra klart hemtentan, nu lämnat in den och ätit frukost.
Jag önskar att jag hade nåt roligare att skriva om, men nej jag har i 24 timmar suttit framför datorn och framtvingat text.

Nu ska jag ringa till mamma och önska att hon köper Kneipp. Och rostbiff och apelsinkrokant och fläskfilé och sånt som det känns som en ynnest när man får hemma. Jag ska nog packa också, jag ska ha med mig hur mkt som helst hem. Alla sommarkläder (som jag inte ens förstår varför jag tog ner hit från början) och skor för vi ska åka bil
hem med Johan. Bil är också en ynnest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0