Taget från verkligheten

Varje gång jag ser en gammal karl med en thailändska så tänker jag: Okej, dom kanske träffades innan dra-hem-en-thailändska-till-Sverige vågen kom. Sen hör jag dom prata engelska.
Okej, du tog henne hit för tre veckor sen. Kul att du får pipp igen!

Det värsta är att karlarna med en thailändska vid sin sida tittar på ensamma gubbar på stan, tittar på dom i samförstånd som forna gelikar. Jag var som du, men titta det går att ändra på.

Karlar är dumma. Hur många misslyckade thailandshistorier har man inte hört om gubbar som varit i Thailand?

Ehh, jo, jag råkade ju få gonorré.
Jag skickade en flygbiljett till hon jag träffade i Thailand, men sen när jag kom till Arlanda stod det en helt främmande kvinna där. Tydligen hennes kusin. Jag som trodde hon gillade mig.

Exempel på när verkligheten överträffar fiktionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0