4 saker i huvet

Så ikväll har jag varit på föreläsning mellan 16-18, sen kom jag hem och värmde på lite tacos och åt.
Sen 19 såg jag Modo-Timrå på datorn och kl 20 blev det problem för då började Anna Pihl, men då såg jag på båda där ett tag. Sen blev det 2-2 i matchen och jag går och tar på mig pyjamasen, upprymd. Timrå är med i matchen igen.

När jag kommer tillbaka står det 4-2? What? Då har himla Modo gjort 2 mål på 40 sek. Då stängde jag av.

Jag tror jag ska gå och lägga mig nu. Jag har massa i huvet, eller det är tre skolsaker plus en packlista.

Kommentarer
Postat av: Mårten

Jo, det är mycket bättre nu! Lite vila och slippa stressa gör ju susen =) Glad Påsk!

2008-03-20 @ 16:26:44
URL: http://ikaros4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0