Jag tar en paus

Jag sitter på juridiska biblioteket, eller jag sitter mest inte. Utan springer mest runt och letar och hämtar böcker. Ologisk ordning här. Oeca-c, men det är i bokstavsordning så oeea-c kommer efter. Men oeea-c(U) står först i hyllan. MÖÖÖÖÖ!

Men nu har jag hittat iaf. Det tog 2 tim. Nu ska jag kopiera också. Jag hoppas jag kommer ihåg det snälla vaktis lärde mig sist. Jag är inte här så ofta. Men idag behövde jag se lite folk kände jag. Alla är så uppklädda och snofsiga och alla har så stora glasögon. Större än Grynet. Det är säkert spegelglas i också.

En bok är från 1930. Hur kan det ens vara relevent idag när dom vill att vi ska köpa ny lagbok varje år och titta efter uppdateringar på Internet, "rättssystemet ändras ständigt".

Bladen i 1930 boken gick sönder när jag bläddrade. Så nu försöker jag byta sida genom att blåsa upp sidorna, för att undvika ytterligare slitage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0