onsdag

Idag hade jag ställt klockan på 9, men jag låg och drog mig till 10. Jag tycker det är viktigt att ligga och dra sig och jag vill göra det minst 1 gång i veckan. Bara ligga i sängen och tänka på ingenting, och vara alldeles i sin egen värld. Sen var det dags och tvätta också så jag låg väl lite längre bara för att jag inte orkade gå ner också.

Annars då? Jo, jag har lämnat in mina favoritklackisar på omsulning och omklackning. Det var dyrt. Jag tror jag råkade gå till det dyraste stället. Och jag tänkte innan säger han att det kostar mer än 200 säger jag några väl valda ord och går därifrån.

Okej, sa jag istället och lämnade ifrån mig skorna. Jag har ingen integritet, ingen karaktär. Men jag har snygga skor att hämta imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0