Packa pappas kappsäck

Det kanske inte var så smart igår att gå på teater, för nu ligger jag här i soffan med attiraljer som näsdukar, nässpary, alvedon, vitaminer, vatten, astmasprej och halstabletter. Fick gå flera gånger från sovrummet för att kunna få med mig allt. Det var så mycket saker så jag övervägde att packa en ryggsäck.

Teatern var bra iaf. Att Sarah Dawn Finer döpte sin skiva till "a finer dawn" är inte fyndigt på nåt sätt, det är patetiskt, men hon kan sjunga. Mycket bra av henne igår!

Martin är på fotboll med sin bror. Jag roar mig med datorn och Mighty Ducks 3 som var på tv förut. Jag är uttråkad. Jag skulle ju kunna läsa, men jag är ju ändå sjuk. Jag förtjänar lite förströelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0