Sov gott

Jag har fått lite banningar för att jag plagierar. Därför tänker jag nu prata om Martin.

Mr Martin kommer hem hit imorrn till mig. Till hushållet. Det ska bli trevligt.
Han fyller år på onsdag. Presenterna är klara. Dålig vecka att fylla år bara. Jag har ganska mycket att göra. På lördag planerar jag för lite födesedagsfest. Jag blev sugen på sprit ikväll när jag såg in i barskåpet. Barskåpet som inte töms.

Det enda jag dricker där är Hypnotic och den är så dyr så jag snålar. Jag älskar Hypnotic. Det är sommaren 2005 och 2006. Sommarfylla. Sommarfylla i ett turkost glas.

När Emelie kommer tillbaka från sin världsturné måste hon jag diskutera den bästa sommaren. Jag tror det är 2005, hon tror 2004. Emelie, if you read this: Exakt när kommer du till Sverige igen? (Samt: Jag är glad att ingen stoppat på dig knark och att du inte blivit satt i thailändskat kvinnofängelse. Som Nicole Kidman i Bangkok Hilton).

Nu mår jag lite dåligt. Dags å avsluta med goda minnen. Sommarfylla i ett glas.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Plagiera på :) Det är roligt att se hur andra ser på saker!

2008-03-29 @ 23:18:32
URL: http://diveby.blogg.se
Postat av: Therese

Tycker mycket om det du skrivit! Kul att se lite prima saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-11-30 @ 19:12:41
URL: http://jade.se/reseguide/bangkok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0