Titta mina skärsår

Haha, nu verkar det som på rubriken att jag skurit upp hela armarna.

Jag skar mig på kökskniven (och dom säger att IKEA knivarna är slöa? Hade det varit en Jamie Oliver super knife, så hade min tumme varit long gone nu).
Okej, så det var klantigt. Men det blödde och det sved, jättelänge.

Sen skulle jag på bolaget och köpa nån öl till Martin som en överraskning efter tentan. Det finns en kvar på hyllan, längst in, så jag sträcker mig och ska skynda mig att ta den. Sen skär jag mig på andra handens pekfinger och börjar blöda. Det var alltså ett utställningsexemplar som satt fast i nåt vasst! 

Till saken var att jag var där 18.55 och väktaren stirrade stint på mig hela tiden. Så då fick jag fråga en anställd efter ölen och han springer in på lagret och är borta hur länge som helst. Så där står jag med ymnigt blödande pekfinger och en vakt som vill kasta ut mig på ett bolag som stänger inom 2 min.

Sen skulle jag skära grönsaker till middag. Det gick ju inte, speciellt tomaterna var illasinnade för saften brände som attan i mina småsår.

tumme  pekfinger = invalid på bägge händerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0